Tuesday, April 12, 2016

Good Meowning Cafe; Your Cat Cafe!


Walaupun dekat dengan rumah , around 10-15 minit tapi belum berkesempatan hendak menjengah ke sini. Last week, ADA beritahu pada En Husband awal-awal lagi kata nak bawa Baby M dan Mak breakfast di sini. Kami tiba lewat dalam jam 11pagi, dah macam brunch pula.

Tapi most of the cat sedang tidur, maybe tengah hari masa santai kucing-kusing. ADA pun tak pasti, not an expert of cat. Dulu masa sekolah ada bela tapi bila my athma getting worst, mak tak bagi bela kucing sebab ADA suka bawa kucing tidur sekali. Feel warmth. Hehehe….

Nasi goreng Meow..


Moi Sup aka Bubur nasi... (Gambar nasi lemak tak sempat amik)

Makanan yang kami order adalah nasi lemak, nasi goreng meow,moi sup aka bubur nasi, air the panas , limau dan koko. Range harga makanan around RM3-10, dan harga air lebih kurang RM1.50-3. ADA tak berapa nak ingat harga makanannya… hehe. ADA tengok dalam chilller ada dessert yang menarik tapi tak larat nak cuba sebab kitaorang dah  plan nak makan tempat lain for lunch.
Untuk main dengan kucing, per person charge RM5 for 30 minutes. Most of the cat spesies British Short Hair, kata penjaga tu pemilik café suka spesis kucing ni. ADA prefer local cat sebab lagi aktif and independent ( bagi ADA lah).

p/s: If datang sini better makan dulu baru main kucing sebab bila masuk tempat kucing ni.... bau kucing is very strong dan bulu2 kucing ni memang sangat banyak.. if pegang memang akan melekat kat baju. 

Overall , cafe ni bersih dan yang paling ADA suka is non smoking area. Safe untuk bawa anak ^_^

No comments:

Post a Comment